Statistics |
Total online: 1 Guests: 1 Users: 0 |
|
Activities Аудіювання
- Прослухайте два речення. Поясніть
різницю у змісті.
- Прослухайте речення та скажіть
скільки в ньому слів.
- По мірі прослуховування поставте
речення в правильному порядку (на картці в неправильному)
- Розставте правильно пункти плану.
- Запишіть названі в тексті числа,
дати, імена, риси характеру персонажів…
- Запишіть слова та вирази, що
відносяться до теми.
- Прослухайте два фрагменти та скажіть
яка інформація є в одному але відсутня в іншому.
- Прослухайте текст та знайдіть
неточності в його українському перекладі.
- Прослухайте текст та знайдіть
відповіді до поданих запитань.
- Продивіться план і дайте назву
тексту.
- Продивіться ключові слова та визначте
характер тексту.
- Прослухайте початок та спробуйте
визначити його закінчення.
- Прослухайте початок, та спробуйте
продовжити усно подавши своє продовження.
- Прослухайте й дайте опис тієї
частини, що зображена на малюнку.
- Передайте зміст 4-5 реченнями.
- Розкажіть про … прослухавши текст.
- Розкажіть про поведінку персонажа та
виразіть власне ставлення.
- Скажіть, що зробив би А. коли б Б.
зробив так…
- Виберіть ключові речення.
- Скажіть що це не так і поясніть чому.
Читання
- Поставте речення у правильній
послідовності.
- Розкрийте дужки, поставивши дієслова
у правильну часову форму, прочитайте їх.
- Знайдіть речення, що відносяться до
однієї (теми, схеми, малюнка…)
- Знайдіть помилку у кожному рядку
тексту.
- Прочитайте текст записаний у один
рядок (One-line text).
- Підберіть речення з тексту до
малюнків.
- прочитайте текст. Розберіть речення в
ньому на дві групи, щоб утворилось два оповідання.
- Виправте у зразку граматичні
(лексичні) помилки.
- Знайдіть правильну відповідь (a,b,c,d)
- Розширте висловлювання використовуючи
текст.
- Знайдіть правильне закінчення речення.
- Поставте слова (речення) у
послідовності, в якій вони були згадані в тексті.
- Згрупуйте нові слова за алфавітом.
- Знайдіть речення, що висловлюють одну
й ту ж думку (ідею).
- Підкресліть речення у тексті, які
можна опустити без шкоди тексту.
- Прочитайте речення у яких йдеться
про…
- Виберіть вирази з правої колонки, що
підходять за змістом до виразів з лівої.
- Прочитайте перші рядки (абзац) та
скажіть про що йтиме мова.
- Прочитайте два тексти та скажіть що в
них схоже, а що відрізняється.
- Прочитайте текст та виберіть з
поданих ту анотацію, що краще за все передає зміст.
- Передайте головну думку тексту та поясніть його
заголовок.
- Дайте характеристику персонажам з
тексту.
- Який ще заголовок можна дати до
тексту. Чому ви так вважаєте?
- Складіть ланцюжок з ключових слів та
фактів, відображених у тексті.
- Скажіть за якими словами можна
визначити, що мова йде про…
- Подивіться на малюнок, схему… та
скажіть які відомості не були відображені в тексті.
- Назвіть основні проблеми, що
відображені в тексті. Складіть запитання до тексту.
- Виберіть правильну відповідь до
запитання до тексту.
- Скажіть про що ви дізнались з тексту.
- Знайдіть правильний переклад речення.
- Прочитайте, знайдіть слова, що
означають…
- Заповніть пропуски у реченнях поданими
словами.
- Знайдіть у реченні та замініть слова,
що не підходять за змістом.
- Прочитайте абзац (текст), знайдіть
слова що означають…
- Прочитайте слова та речення по
літерам.
- Спробуйте зрозуміти значення виділених
незнайомих слів з контексту.
- Прочитайте текст (абзац) та знайдіть
слова, що підтверджують, що мова йде про…
Усне мовлення
- Скажіть що ви зробили, не зробили те
саме, хтось зробив а ви ні …
- Спростіть речення до підмета й
присудка, а потім знову розширте його.
- Відновіть частину діалогу (пропущені
репліки).
- Утворіть речення, використовуючи
підстановочну таблицю.
- Дайте відповіді на запитання.
- Об’єднайте два чи три речення в одне.
- Скажіть, що ви не згодні.
- Доповніть подані речення.
- Поставте запитання до поданих
відповідей.
- Додайте до поданого речення ще
одне-два.
- Прочитайте речення. Скажіть це по
іншому.
- Закінчіть речення.
- Заповніть пропуски в тексті, репліках
діалогу…
- Погодьтесь чи ні з твердженнями до тексту (True or false).
- Відновіть діалог (подається з
пропусками).
- Відновіть діалог маючи лише початок
кожної з реплік.
- Складіть діалог за ключовими словами,
використовуючи початок та закінчення, використовуючи прочитаний текст,
згідно певної ситуації.
Письмо
- Підберіть переклад до слова, чи
навпаки.
- Знайдіть тлумачення слів з лівої
колонки у правій.
- Знайдіть у групі слово, що не
підходить за змістом до інших.
- Підготуйте план переказу тексту.
- Впишіть у слово відсутні літери.
- Запишіть слова під диктовку по
буквам. Прочитайте та перекладіть їх.
- Перепишіть речення, у яких
неправильно поставлені інтервали між словами.
- Напишіть слово маючи його
транскрипцію.
- Напишіть диктант.
- Напишіть лексичний диктант.
- Замініть українські слова в реченнях
англійськими.
- Розширте речення за допомогою
активної лексики та зачитайте його.
- Складіть речення з поданих слів.
Робота з лексикою
- Прослухайте слова та знайдіть на
картці ті, які не були прочитані.
- Прослухайте пари слів. Підкресліть те
слово, що ви почули.
- Прослухайте слова та поставте на
карточці номер, в якому порядку вони були прочитані.
- Згрупуйте слова за частинами мови.
- Знайдіть в групі слово, що не
підходить за значенням до цієї групи.
- В кожній групі слів знайдіть одне з
більш загальним значенням.
- Підберіть транскрипцію до слова (або
навпаки).
- Складіть слова з поданих букв.
- Прочитайте слова з поданих, що
читаються за правилами.
- Прочитайте слова з поданих, що
читаються не за правилами.
- Знайдіть складні слова, утворення
яких ви можете пояснити.
- Напишіть переклад слів, які ви
почуєте.
- Розгадайте кросворд.
- Заповніть пропуски поданими словами.
|
|
|