Activities
Аудіювання
- Прослухайте два речення. Поясніть різницю у змісті.
- Прослухайте речення та скажіть скільки в ньому слів.
- По мірі прослуховування поставте речення в правильному порядку (на картці в неправильному)
- Розставте правильно пункти плану.
- Запишіть названі в тексті числа, дати, імена, риси характеру персонажів…
- Запишіть слова та вирази, що відносяться до теми.
- Прослухайте два фрагменти та скажіть яка інформація є в одному але відсутня в іншому.
- Прослухайте текст та знайдіть неточності в його українському перекладі.
- Прослухайте текст та знайдіть відповіді до поданих запитань.
- Продивіться план і дайте назву тексту.
- Продивіться ключові слова та визначте характер тексту.
- Прослухайте початок та спробуйте визначити його закінчення.
- Прослухайте початок, та спробуйте продовжити усно подавши своє продовження.
- Прослухайте й дайте опис тієї частини, що зображена на малюнку.
- Передайте зміст 4-5 реченнями.
- Розкажіть про … прослухавши текст.
- Розкажіть про поведінку персонажа та виразіть власне ставлення.
- Скажіть, що зробив би А. коли б Б. зробив так…
- Виберіть ключові речення.
- Скажіть що це не так і поясніть чому.
Читання
- Поставте речення у правильній послідовності.
- Розкрийте дужки, поставивши дієслова у правильну часову форму, прочитайте їх.
- Знайдіть речення, що відносяться до однієї (теми, схеми, малюнка…)
- Знайдіть помилку у кожному рядку тексту.
- Прочитайте текст записаний у один рядок (One-line text).
- Підберіть речення з тексту до малюнків.
- прочитайте текст. Розберіть речення в ньому на дві групи, щоб утворилось два оповідання.
- Виправте у зразку граматичні (лексичні) помилки.
- Знайдіть правильну відповідь (a,b,c,d)
- Розширте висловлювання використовуючи текст.
- Знайдіть правильне закінчення речення.
- Поставте слова (речення) у послідовності, в якій вони були згадані в тексті.
- Згрупуйте нові слова за алфавітом.
- Знайдіть речення, що висловлюють одну й ту ж думку (ідею).
- Підкресліть речення у тексті, які можна опустити без шкоди тексту.
- Прочитайте речення у яких йдеться про…
- Виберіть вирази з правої колонки, що підходять за змістом до виразів з лівої.
- Прочитайте перші рядки (абзац) та скажіть про що йтиме мова.
- Прочитайте два тексти та скажіть що в них схоже, а що відрізняється.
- Прочитайте текст та виберіть з поданих ту анотацію, що краще за все передає зміст.
- Передайте головну думку тексту та поясніть його заголовок.
- Дайте характеристику персонажам з тексту.
- Який ще заголовок можна дати до тексту. Чому ви так вважаєте?
- Складіть ланцюжок з ключових слів та фактів, відображених у тексті.
- Скажіть за якими словами можна визначити, що мова йде про…
- Подивіться на малюнок, схему… та скажіть які відомості не були відображені в тексті.
- Назвіть основні проблеми, що відображені в тексті. Складіть запитання до тексту.
- Виберіть правильну відповідь до запитання до тексту.
- Скажіть про що ви дізнались з тексту.
- Знайдіть правильний переклад речення.
- Прочитайте, знайдіть слова, що означають…
- Заповніть пропуски у реченнях поданими словами.
- Знайдіть у реченні та замініть слова, що не підходять за змістом.
- Прочитайте абзац (текст), знайдіть слова що означають…
- Прочитайте слова та речення по літерам.
- Спробуйте зрозуміти значення виділених незнайомих слів з контексту.
- Прочитайте текст (абзац) та знайдіть слова, що підтверджують, що мова йде про…
Усне мовлення
- Скажіть що ви зробили, не зробили те саме, хтось зробив а ви ні …
- Спростіть речення до підмета й присудка, а потім знову розширте його.
- Відновіть частину діалогу (пропущені репліки).
- Утворіть речення, використовуючи підстановочну таблицю.
- Дайте відповіді на запитання.
- Об’єднайте два чи три речення в одне.
- Скажіть, що ви не згодні.
- Доповніть подані речення.
- Поставте запитання до поданих відповідей.
- Додайте до поданого речення ще одне-два.
- Прочитайте речення. Скажіть це по іншому.
- Закінчіть речення.
- Заповніть пропуски в тексті, репліках діалогу…
- Погодьтесь чи ні з твердженнями до тексту (True or false).
- Відновіть діалог (подається з пропусками).
- Відновіть діалог маючи лише початок кожної з реплік.
- Складіть діалог за ключовими словами, використовуючи початок та закінчення, використовуючи прочитаний текст, згідно певної ситуації.
Письмо
- Підберіть переклад до слова, чи навпаки.
- Знайдіть тлумачення слів з лівої колонки у правій.
- Знайдіть у групі слово, що не підходить за змістом до інших.
- Підготуйте план переказу тексту.
- Впишіть у слово відсутні літери.
- Запишіть слова під диктовку по буквам. Прочитайте та перекладіть їх.
- Перепишіть речення, у яких неправильно поставлені інтервали між словами.
- Напишіть слово маючи його транскрипцію.
- Напишіть диктант.
- Напишіть лексичний диктант.
- Замініть українські слова в реченнях англійськими.
- Розширте речення за допомогою активної лексики та зачитайте його.
- Складіть речення з поданих слів.
Робота з лексикою
- Прослухайте слова та знайдіть на картці ті, які не були прочитані.
- Прослухайте пари слів. Підкресліть те слово, що ви почули.
- Прослухайте слова та поставте на карточці номер, в якому порядку вони були прочитані.
- Згрупуйте слова за частинами мови.
- Знайдіть в групі слово, що не підходить за значенням до цієї групи.
- В кожній групі слів знайдіть одне з більш загальним значенням.
- Підберіть транскрипцію до слова (або навпаки).
- Складіть слова з поданих букв.
- Прочитайте слова з поданих, що читаються за правилами.
- Прочитайте слова з поданих, що читаються не за правилами.
- Знайдіть складні слова, утворення яких ви можете пояснити.
- Напишіть переклад слів, які ви почуєте.
- Розгадайте кросворд.
- Заповніть пропуски поданими словами.